یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۰:۳۱:۵۴

ارسال 280 مقاله به دبیرخانه دومین کنگره ملی صنعت حفاری
باشگاه خبری فراساحل: دبیر کنگره ملی صنعت حفاری ایران اظهار کرد: تاکنون ٢٨٠ مقاله به دبیرخانه دومین کنگره ملی صنعت حفاری ارسال شده است که این امر نشان از اهمیت موضوع صنعت حفاری و توجه پژوهشگران، محققان، دست‌اندرکاران و بهره‌برداران صنعت نفت به بومی‌سازی این صنعت و انتقال فناوری‌های نوین در این عرصه است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، عزت الله کاظم‏ زاده؛ رئیس پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت و دبیر کمیته علمی دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران اظهار کرد: این مقالات از شرکت‌های فعال بخش خصوصی، دولتی، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تحقیقاتی با نگاه صنعت محور به بخش حفاری ارسال شده‏‌اند و موارد برگزیده بعد از داوری در دومین ملی کنگره صنعت حفاری ارایه خواهند شد.دبیرعلمی این کنگره افزون بر تشریح ابعاد گوناگون مقالات ارسالی تصریح کرد: ١١ کارگروه تخصصی برای داوری این مقالات ایجاد شده است که مدیران ارشد و صاحب‌نظران این حوزه، ترکیب این کارگروه‌‏های تخصصی را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مقالات پذیرفته شده در نهایت در قالب چند بخش تخصصی ارایه خواهند شد و برگزاری پانل‌های تخصصی در جریان دومین کنگره صنعت حفاری ایران نیز یکی از بخش‌های اصلی این کنگره است. کاظم‏ زاده درباره حضور کارشناسان و متخصصان حوزه حفاری گفت: سخنرانانی از کشورهای مطرح در صنعت حفاری برای سخنرانی و تبادل‌نظر درباره حوزه‌های مربوط به صنعت حفاری در این کنگره حضور پیدا می‌کنند و به سخنرانی خواهند پرداخت. دومین کنگره صنعت حفاری ایران در روزهای ١٢ و ١٣ اسفند ماه در پژوهشگاه صنعت نفت ایران با هدف تهیه نقشه‌راه صنعت حفاری و با حمایت وزارت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب توسط انجمن دانش‌آموختگان و دانشجویان مهندسی نفت برگزار خواهد شد.


  کد خبر : 579
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :